برگزاری نشست هم اندیشی تأمین ائمه جماعات مساجد در چهارمحال وبختیاری

سومین نشست قرارگاه تحقق محله اسلامی در استان در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار و برای تأمین ائمه جماعات مساجد هم اندیشی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سومین نشست قرارگاه تحقق محله اسلامی در استان امروز، یکم آبان ماه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار و برای تأمین ائمه جماعات مساجد هم اندیشی شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این نشست گفت: قرارگاه تحقق محله اسلامی با محوریت مسجد از سوی سازمان بسیج مستضعفین شکل گرفته و در استان ها و شهرستان ها فعال است.

اکبری افزود: قرارگاه محله اسلامی در استان ها با مسؤولیت نماینده ولی فقیه در استان بخ عنوان رئیس، استاندار به عنوان نایب رئیس و فرمانده سپاه استان به عنوان دبیر قرارگاه محله اسلامی می باشند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی و پیگیری امورات محله با مسئولیت ائمه جمعه و جماعات و فعال سازی مساجد برای حضور مردم از اهداف قرارگاه محله اسلامی در استان و شهرستان ها است.

اکبری تأکید کرد: از ابتدای فعالیت قرارگاه محله اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، بررسی وضعیت 300 محله در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به کمبود روحانی و طلبه برای مساجد چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از حدود 1200 مسجد استان، تنها 250 طلبه و روحانی فعال داریم که در این جلسه پیرامون به کارگیری ظرفیت های حوزه های علمیه و دفاتر ائمه جمعه برای تأمین ائمه جماعت مساجد چهارمحال و بختیاری تدبیر شد.

انتهای پیام

نظرات

captcha